Bursita iliopsoas, Ce să știți despre bursita iliopsoas


o articulație la genunchi doare cu adevărat

Condiția se dezvoltă adesea prin utilizarea excesivă la sportivi sau la alte persoane care își bursita iliopsoas în mod regulat. Restul și gheața ajută adesea persoanele care au cazuri ușoare de bursită de iliopsoas.

tratament complex de artroză

Persoanele care suferă de simptome mai severe pot necesita terapie fizică sau alte tratamente. Fapte rapide privind bursita iliopsoas: Atunci când o persoană dezvoltă bursită de iliopsoas, pot prezenta inflamații dureroase. Bursita de litiopauză este adesea menționată ca un sindrom de utilizare bursita iliopsoas.

Iliopsoasul – un muschi ignorat

După cum se poate aștepta cu umflarea în jurul articulației șoldului, durerea este simptomul principal. Ce este bursita iliopsoas? Bursita de Iliopsoas afectează mușchii din jurul articulațiilor șoldului. Bursita de Iliopsoas este un răspuns inflamator în bursa situată sub mușchiul iliopsoas. Mucusul iliopsoas este un grup de doi mușchi situați în fața șoldului interior.

Bursa este un sac cu lichid care se află între mușchi, ligamente și articulații. Atunci când funcționează în mod normal, bursa asigură amortizarea și reduce iritarea de frecare și frecare. O bursă avariată provoacă inflamații care pot reduce gradul de mișcare al unei persoane, ceea ce face dificilă mișcarea.

Atleții și persoanele care exercită în mod regulat tind să dezvolte această condiție. Se poate bursita iliopsoas, de asemenea, la persoanele cu afecțiuni cronice, cum ar fi artrita sau la persoanele cu șolduri strânse.

Recunoașterea simptomelor bursitei Iliopsoas

Simptome În funcție de gravitatea umflăturii, durerea poate începe în partea din față a șoldului și poate radia piciorul. Durerea poate, de asemenea, radia spre fese. În plus, persoanele cu bursită de iliopsoas sunt susceptibile de a avea rigiditate dimineața. Adesea, rigiditatea va scădea pe tot parcursul zilei.

Cu toate acestea, o persoană bursita iliopsoas putea suferi, de asemenea, durere atunci când: exercitarea urcând în sus și în jos pe scări ridicându-se dintr-o poziție așezată extinderea sau ridicarea unuia sau ambelor picioare Nu este neobișnuit ca durerea și disconfortul să devină mai severe în timp. Care sunt cauzele? Utilizarea repetată a mușchilor iliopsoas, cum ar fi de la rulare, poate provoca bursita iliopsoas. Mai multe cauze potențiale pot duce la bursita iliopsoas.

Una dintre cele mai probabile cauze este folosirea repetitivă. Atleții și persoanele fizice active sunt mai expuse riscului decât persoanele sedentare. Alergătorii, schiorii și înotătorii sunt expuși riscului de a dezvolta această afecțiune.

umflarea scafoidului

De asemenea, o persoană care are șolduri strans poate dezvolta bursita iliopsoas. Șoldurile strânse exercită o presiune suplimentară asupra ligamentelor, articulațiilor și mușchilor.

articulații dureroase ale mâinilor și degetelor

Presiunea provoacă frecare, care poate duce la condiție. Unele afecțiuni cronice pot provoca, de asemenea, bursita iliopsoas.

injecții la genunchi pentru dureri articulare

În special, persoanele cu artrită, atât reumatoide, cât și osteoartrite, prezintă un risc crescut. Ambele aceste condiții pot provoca frecare excesivă în șolduri care apoi conduc la bursită de iliopsoas. Opțiunile de tratament Tratamentul pentru bursita iliopsoas de iliopsoasă depinde de cauza și severitatea afecțiunii. Când sunt diagnosticate devreme, remedii crep de articulații după rănire domiciliu sunt adesea suficiente.

În cazuri mai severe, o persoană ar putea avea nevoie să solicite sfatul medicului pentru a trata durerea. Cazurile ușoare necesită adesea puțin mai mult decât odihnă și înghețare pentru a opri inflamarea. Unii oameni ar putea, de asemenea, să beneficieze de medicamente antiinflamatoare de tip over-the-counter.

Persoanele care suferă de episoade ușoare de bursită iliopsoas ar trebui să ia în considerare oprirea sau reducerea activității care provoacă bursita. În cazuri mai severe, o persoană poate solicita terapii suplimentare.

rețetele de tinctură de tratament comun

Unele terapii includ: terapie fizică care se concentrează asupra rezistenței și flexibilității șoldului injectarea corticosteroizilor direct în bursa medicamente anti-inflamatorii antibiotice atunci când infecția este prezentă ajutoare de mers pe jos, cum ar fi bastoane, pentru a scuti presiunea Dacă o persoană are artrită, medicul va trata starea de bază.

Medicamentele concepute pentru a viza simptomele artritei vor ajuta probabil la ameliorarea tratamentul osteocondrozei cu medicamente nesteroidiene. O persoană ar trebui să discute cu medicul său dacă suferă de durere de șold asociată artritei. Tot ce trebuie să știți despre durerea creasta iliacă Durerea creierului iliac, durerea din zona pelvisului este o altă plângere referitoare la șolduri.

Aflați mai multe despre acesta aici. Citeste acum Întinderi și exerciții pentru prevenire Întinderea și exercițiile fizice pot fi folosite pentru a preveni bursita iliopsoas. Bursita iliopsoas dintre cauzele principale este frecarea și frecarea care pot apărea atunci când șoldurile sunt prea strânse.

Ce să știți despre bursita iliopsoas

Stretching-ul poate ajuta la atenuarea stransului. Există multe întinderi care se concentrează pe șolduri, incluzând bursita iliopsoas Lying rotirea șoldului Așezați-vă pe podea cu picioarele plate și genunchii îndoiți.

Așezați o gleznă peste celălalt genunchi. Rotiți șoldul în interior telom r diab în afară. Butterfly stretch Stați pe podea și puneți tălpi de picioare împreună. Împingeți ușor genunchii spre podea. Porumbelul se întinde Porțiunea de porumbel poate ajuta la întărirea șoldurilor și prevenirea bursitei iliopsoase.

Pot folosi Eliptica cu Bursita de Iliopsoas?

Stați cu un genunchi îndoit în fața corpului la un unghi de 90 de grade, cu călcâiul spre șoldul opus. Extindeți celălalt picior bursita iliopsoas spatele corpului cât mai mult posibil. Mișcați ușor soldul spate înainte și înapoi. Repetați cu cealaltă față. Când vă întindeți pentru prima dată, mergeți foarte lent și ușor. Încercați să țineți fiecare întindere timp de de secunde și repetați de mai multe ori pe ambele părți. Se întind astfel cât de des posibil.

În plus față de întindere, o persoană poate dori să-și întărească șoldurile. Șoldurile mai puternice pot ajuta la prevenirea rănilor cauzate de o suprasolicitare necorespunzătoare.

Unele exerciții care vor ajuta la întărirea șoldurilor sunt enumerate mai jos. Lovitură laterală În picioare, ridicați un picior în bursita iliopsoas. Faceți acest lucru pe ambele părți și repetați între 10 și 15 ori pe fiecare parte. Pe măsură ce crește puterea, încercați să adăugați greutăți ușoare la glezne. Țineți-l pe perete pentru echilibru, dacă este necesar.

Iliopsoas Tendonitis (Snapping Hip Syndrome) Stretches \u0026 Exercises - Ask Doctor Jo

Șoldul crește Lie pe teren cu ambele picioare plantate pe podea, în apropierea feselor. Ridicați un picior drept în sus, menținând coapsele paralele. Ridicați șoldurile de pe sol.

Ce este un sac subțire / bursa?

Repetați între 10 și 15 ori. Raise picior Puneți ambele mâini și genunchii pe podea. Ridicați un picior înapoi spre cer și reveniți la toate-patru. Repetați pe fiecare parte între 10 și 15 ori.

Ceea ce a început ca un disconfort ușor va crește într-o durere care poate radia prin părți ale piciorului și șoldurilor. Rareori, o persoană poate dezvolta o infecție.

O infecție poate apărea dacă ruptura iliopsoas bursa. Unele simptome de infecție includ: dureri articulare.