Dureri de genunchi după fotbal


Cu toate acestea, rezultatelepe care le veți obține în urma executării exercițiilor pentru picioare merită tot efortul.

Durerile de genunchi și alergarea. Ce să faci când te dor genunchii

Prin urmare, am decis să scriem un articol despre cum să faceți exerciții fizice atunci când vă dor genunchii. Pentru început, vrem să vă informăm că apariția durerilor de genunchi în timpul exercițiilor nu este un lucru neobișnuit. Există o serie de cauzecare le provoacă ca, de exemplu, ruptura de ligamente sau leziunile de cartilaj.

Durerile de genunchi pot fi agravate de exercițiile fizice efectuate incorect sau prin angajarea incorectă a mușchilor în detrimentul articulației genunchiului. De asemenea, puteți resimți trosnituri și disconfort la nivelul genunchiuluidar nu înseamnă neapărat că aveți o problemă gravă. Așadar, nu vă lăsați păcăliți de mitul că, dacă Sunătoare în tratamentul articulațiilor dor genunchii, nu puteți face exerciții.

Durerile de genunchi și alergarea. Ce să faci când te dor genunchii

Dar atenție, acest lucru este valabil numai în cazul în care ați vorbit cu medicul vostru și ați fost informat că genunchii voștri sunt bine. În cazul în care în timpul mișcării apar dureri intense sau tumefieri, cereți sfatul medicului înainte de a vă apuca de următoarele exerciții sau de un alt plan de antrenament.

dureri de genunchi după fotbal urmăriți tratamentul articulațiilor genunchiului

Cum să faceți exerciții atunci când vă dor genunchii Genunchiuleste una dintre cele maicomplexe articulațiiale organismului, prin urmare, doar medicul poate decide dacă genunchii voștri sunt în regulă și sunteți pregătiți să faceți exerciții. Dacă răspunsul este da, atunci vă puteți apuca de întărirea musculaturii din jurul genunchilor pentru o mai bună susținere și o mobilitate sporită.

În cazul în care, în timpul exercițiilor simțiți dureri, ascultați semnalele pe care vi le dă corpul și reduceți din intensitatea exercițiilor.

dureri de genunchi după fotbal preparate de înmuiere a articulațiilor

De asemenea, vă recomandăm să reevaluați și activitatea cardio. Dacă vă dor genunchii, încercați să schimbați exercițiile cu cele care nu afectează articulațiile și nu implică o presiunea asupra genunchilor.

Ştiinţa de a fi în formă – nutriţie, medicină sportivă, recuperare medicală

Practic, puteți înlocui antrenamentele precum zumba, aerobic, kangoo jumps, sprint cu ciclism, înot sau mersul mai rapid. Presupunem că acest articol nu va fi citit doar de iubitorii de cardioși, prin urmare, vă vom prezenta câtevaexerciții de forțăpe care le puteți încerca și în perioada când genunchii voștri sunt în repaus. Dar mai întâi de toate, vă prezentăm câteva sfaturi de care trebuie să țineți cont înainte de a vă apucade antrenament.

Faceți încălzire Cinci minute pe o bicicletă staționară, 2 minute de mers pe jos rapid ori 20 de flotări sprijiniți de perete, în dureri de genunchi după fotbal cu ridicarea tălpilor pe vârfuri cu gantere, sunt exerciții care vă asigură o bună încălzire și vă protejează de accidentări.

Durere de Genunchi - Cauze, Tratament & Remedii Naturiste

Nu uitaținiciodatăsă vă încălziți înainte de antrenament pentru a detensiona musculatura și pentru a evita durerile. De asemenea, la sfârșitul fiecărui antrenament, faceți 10 minute de exerciții de stretching.

Implicați mușchii șoldului și mușchii fesieri În general, durerile de genunchi apar din cauza unui antrenament dezechilibrat și a unei sarcini mari asupra mușchiului cvadriceps. În schimb, mușchii hamstring și mușchii fesieri sunt adeseori neglijați de sportivi și ca atare sunt și mai slabi. Deși pare ilogic, e bine să mențineți un antrenament dezechilibrat, dar totodată este necesar să vă concentrați asupra exercițiilor prin care veți lucra șoldurile și coapsele, mușchii fesieri și mușchii hamstring.

Așadar, ar trebui să construiți mușchii cvadricepsfăcând exerciții care implică șoldurile, mușchii fesieri și hamstring.

Meniu cont utilizator

Puteți să facețiîndreptări, un exercițiu destul de bine tolerat de persoanele care au dureri de genunchi. Cu siguranță, pentru fiecare dintre noi este valabilă o altă regulă. Unele persoane pot să facă fără probleme ani la rând exerciții precum genuflexiuni sau fandări folosind greutăți și astfel au norocul să își definească foarte bine coapsele. Dar aceia dintre voi care doar la o simplă aruncare de privire asupra celor care fac genuflexiuni resimt dureri articulare, ar trebui să învețe să lucreze cu propriile șolduri și fesieri.

Mă dor genunchii după ce alerg. Ce pot face ca să rezolv această problemă?

Asta înseamnă că obiectivul vostru principal ar trebui să fie sănătatea, pentru a rezista cât mai mult în timpul antrenamentelor. Încercați să folosiți benzile elastice Benzile elastice pot fi foarte utile în timpul exercițiilor care construiesc într-un mod sigur mușchii cvadriceps fără a crea o presiune inutilă asupra articulației genunchilor.

dureri de genunchi după fotbal remediu naturist pentru durere de genunchi

Aceste benzi pot fi folosite în timpul exercițiilor dureri de genunchi după fotbal pe un picior, precum genuflexiuni pe un picior sau așa numite genuflexiuni — Skater Squats. Înfășurați capătul benzii elastice de o bară fixă, iar al doilea capăt îl înfășurați deasupra genunchiului.

Ulterior, puteți face exercițiile așa cum le faceți de obicei.

Cuvinte cheie de căutare

Astfel transferați greutatea asupra șoldurilor și eliminați presiunea asupra genunchiului. În plus, atunci când reveniți în poziția de start, transferați greutatea de pe șolduri asupra mușchilor cvadriceps, ceea ce vă ajută să întăriți vastus medialis și anume marele mușchi fesier.

dureri de genunchi după fotbal Dureri la șold după naștere

Cu ajutorul acestei benzi, veți putea crea variante de exerciții mult mai simple pentru genunchii voștri. De asemenea, asigurați-vă că, în timpul genuflexiunii bulgărești, tibia esteorientată perpendicular pe podea.

Stabilitatea este baza Genunchiul este oarticulație importantă pentru stabilitate și pentru anumite persoane poate fi mai avantajos să lucreze picioarele separat. Dacă aveți probleme la genunchi, atunci cel mai bine este să vă alegeți exerciții carenecesită o muncă separată cu fiecare picior.

În schimb, trebuie să realizăm că organismul uman este simetric atât din punct de vedere al aspectului, cât și al forței.

Exercițiile făcute cu un picior permit menținerea unei tehnici mai bune și realizarea corectă a mișcărilor.