Exercitii pt zona lombara


Iar durerile de spate se afla in topul neplacerilor pricinuite de activitatea zilnica la birou.

Ce exercitii se recomanda pentru durerile lombare

Invata aceste exercitii pe care le poti practica fara grija chiar acasa si vei avea un spate sanatos! Spatele sufera in special daca esti o persoana sedentara. Iar zona lombara este cea mai predispusa durerilor. In afara de lipsa exercitiului fizic, alte cauze ale durerilor sunt ridicarea de greutati sau statul la calculator - in special daca pozitia pe care o adopti este vicioasa. Iata cateva miscari cu ajutorul carora iti vei mentine spatele drept si il vei intari.

Nu uita: daca ai dureri de spate sau orice alt fel de probleme, consulta medicul inainte de a efectua exercitiile prezentate.

exercitii pt zona lombara

De asemenea, nu te forta niciodata. Nu sari  niciodata de partea de incalzire. Poti face niste exercitii usoare de yoga sau o incalzire prin rotatii de mebre si intinderi, dar fara sa exagerezi.

exercitii pt zona lombara

Exercitii pentru zona lombara: Genunchii la piept Pozitia de start: stai cu spatele intins pe o masa de lemn sau pe o suprafata ferma. Actiune: pozitioneaza-ti mainile in spatele coapsei si trage-o spre piept. Pastreaza celalalt picior intins. Mentine pozitia timp de 30 de secunde, apoi schimba piciorul.

Repeta miscarea. Exercitii pentru zona lombara: Rotirea soldurilor Pozitia de start: stai cu spatele intins pe o masa ori pe o suprafata perfect dreapta. Taliple trebuie sa fie si ele sprijinite pe masa, iar genunchii indoiti. Actiune: incruciseaza-ti bratele pe piept. Intoarce-ti capul si trunchiul spre dreapta, in timp ce iti intorci genunchii spre stanga.

exercitii pt zona lombara

Lasa-ti genunchii sa se relaxeze si nu forta. Apoi adu iarasi genunchii in pozitia de start, tinand capul drept. Executa si pentru partea opusa aceeasi miscare. Exercitii pentru zona lombara: Ridicarea pelviana Pozitia de start: stai asezata pe spate pe o suprafata perfect plata.

Cauze ale durerii lombare

Tine genunchii indoiti, iar talpile sprijinite pe sol. Mentine picioarele apropiate exercitii pt zona lombara incruciseaza-ti bratele exercitii pt zona lombara piept. Actiune: ridica sezutul de pe podea cat poti de sus, fara a te forta insa. Mentine aceasta pozitie timp de 5 secunde si apoi revino la pozitia initiala. Nu iti tine respiratia atunci cand ridici fesierii. Exercitii pentru zona lombara: Pisica si camila Pozitia de start: aseaza-te in genunchi pe podea si sprijina-te in maini.

Mentine capul drept, astfel artróza a únava privirea sa fie inspre podea.

Actiune: arcuieste-ti trunchiul in jos cat de mult poti asa cum face o pisicafara a te forta. Nu trage de el, ci lasa-l sa se relaxeze in timp ce tu iti ridici privirea inspre tavan. Apoi adopta pozitia "camilei", arcuindu-ti spatele si contractandu-ti muschii abdominali, in timp ce iti indrepti capul inspre podea.

  1. Deteriorarea articulației degetului de la picior
  2. Exerciţii recomandate pentru durerea lombară
  3. Intrăm în posesia datelor dvs.
  4. Ce exercitii se recomanda pentru durerile lombare
  5. Exercitii care combat durerile lombare - Blog - Fitness Scandinavia
  6. 5 exercitii pentru zona lombara - Sănătate > Ortopedie - addamsscrub.ro
  7. Anatomia coloanei vertebrale lombare este reprezentată din aceste vertebre puternice legate de capsule, ligamente, tendoane și mușchi, cu inervație extinsă.
  8. 5 exercitii fizice pentru combaterea durerilor lombare

Toate nmiscarile trebuie sa fie initiate din zona lombara. Exercitii pentru zona lombara: Extensia soldurilor Pozitia de start: asaza-te pe o suprafata plana, sprijinindu-te in palme si in genunchi.

5 exercitii pentru zona lombara

Actiune: adu un genunchi in fata, in timp ce iti cobori capul. Apoi indreapta capul inainte si intinde piciorul spre spate, intr-o pozitie paralela cu podeaua. Intoarce-te la pozitia de start si apoi repeta miscarea pentru celalalt picior.