Cireșe de la dureri articulare


Ai dureri articulare? Vă oferim în continuare o listă a fructelor care previn și combat această afecțiune atât de frecvent întâlnită. Cireșele Cireșele sunt delicioase, preferatele celor mari și mici la începutul fiecărei veri. Pe lângă gustul minunat, aceste fructe sunt un aliat important în tratarea inflamațiilor și durerilor articulare, grație faptului că abundă în antioxidanți.

Din pacate, mai multa miscare poate insemna mai multa durere, mai ales pentru articulatii. Desi multi oameni folosesc medicamente pentru a controla durerea si inflamatia, s-au realizat mai multe studii pentru a vedea daca ceea ce mancam poate ajuta la calmarea durerii. Ciresele contin antioxianti, antocianini, care au efecte de reducere a durerii similare cu medicamentele anti-inflamatorii cum ar fi aspirina.

articulațiilor bolii articulare

Un studiu publicat in Journal of the International Society of Sports Nutrition a constatat ca sucul de cirese inainte de a alerga pe distante lungi poate reduce durerile musculare post-efort.

Mai multe studii sustin ca exista efecte de ameliorare a durerii si in articulatii. Ghimbirul contine antioxidanti puternici, precum gingerolul, shogaolul si zingeronul, care sunt anti-inflamatoare eficiente.

In Journal of Pain a fost publicat un studiu in care s-a constatat ca subiectii care au mancat aproximativ o jumatate de lingurita de ghimbir crud sau fiert timp de 11 de zile inainte de aparitia leziunilor musculare datorate exercitiilor fizice au raportat o reducere a durerii in termen de 24 ore, comparativ cu grupul de control.

Care este tratamentul fracturii de șold alt studiu, ghimbirul nu a fost eficient pentru reducerea durerii atunci cand a fost luat la de ore dupa o accidentare. Autorii studiului au subliniat importanta consumului de ghimbir zilnic, pentru ameliorarea durerii.

Ai dureri articulare? Iata 6 fructe care te pot ajuta

Ardeiul iute, desi este dureros pe limba, este eficient pentru stoparea durerii in alte zone ale corpului. Este bogat in vitamina C, care ajuta la repararea tesutului ranit, contine capsaicina care reduce durerea cauzata de inflamatie si se regaseste in unguente pentru dureri de articulatii si de muschi.

Autor: Dr.

Somonul este una dintre cele mai bune surse de Omega-3 si o sursa de vitamina D. Aceste substante alina durerea si pot preveni artrita si durerile articulare. Studiile clinice au aratat ca aportul de omega-3 din alimente precum somonul poate duce la reducerea durerii asociate artritei, dismenoreei crampe menstruale dureroasebolilor inflamatorii intestinale si neuropatiei. Turmericul contine curcumina si mai multe studii au demonstrat eficacitatea curcuminei in alinarea durerilor.

articulatia sferica grade de libertate

Intr-un studiu s-a constatat ca a fost eficace pentru ameliorarea durerii postoperatorii si oboselii. Cireșe de la dureri articulare are proprietati antiinflamatorii si antioxidante.

prima etapă a artrozei cum se tratează